Näin tilaat ja palautat


Näin teet tilauksen


Tilaaminen OzBabysta on helppoa ja nopeaa. Kun löydät tuotteen, jonka haluat ostaa, klikkaat vain "Lisää koriin"-painiketta ja tuote siirtyy ostoskoriin. Ostoskorin sisältöineen näet sivun oikeassa ylälaidassa.

1. Ostoskori

Kun haluat tilata ostoskorissa olevat tuotteet, paina ”Ostoskoriin”-painiketta, jolloin siirryt ostoskoriin. Tarkista, että ostoskorin sisältö on oikeanlainen. Voit halutessasi muuttaa tuotteiden määriä tai poistaa tuotteita korista. Voit myös palata takaisin verkkokauppaan ja lisätä uusia tuotteita ostoskoriin.

2. Maksajan tiedot ja toimitusosoite

Ostoskorin alapuolelta löytyvät maksajan tiedot. Täytä lomake huolella (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti).

Voit valita eri toimitusosoitteen, kun tilaat tuotteita esimerkiksi lahjaksi. Eri toimitusosoitetta et voi kuitenkaan käyttää, mikäli haluat maksaa tilauksen laskulla tai osamaksulla.

3. Toimitusehdot ja toimitustavan valitseminen

Lue ja hyväksy toimitusehdot (lue lisää tästä). 
Tämän jälkeen voit valita toimitustavan. Toimitustavoista voit lukea lisää täällä (klikkaa tästä). 

4. Maksaminen

Seuraavaksi valitset maksutavan, joihin voit perehtyä tarkemmin täällä (klikkaa tästä). Valittuasi maksutavan, sivun alalaitaan ilmestyy ”Siirry maksamaan”-painike, jota painamalle pääset maksamaan tilauksesi.

Mikäli valitsit verkkopankki- tai luottokorttimaksun, siirryt Paytrailin (Suomen verkkomaksut) sivuille, jossa voit valita oman pankkisi verkkomaksun tai luottokorttimaksun.

Jos valitsit Klarna-tilin (osamaksu ja lasku) tai Klarna-laskun, sivun alalaitaan ilmestyy laatikko, jossa annat henkilötunnuksesi sekä tarvittaessa vuositulosi. Osamaksulla maksaessasi näet halvimman kuukausierän, joka sinun tulee maksaa. Klikkaa tämän jälkeen ”Lähetä tilaus” –painiketta.

5. Tilausvahvistus

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Mukana on linkki, josta voit seurata tilauksen etenemistä.


Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Voit ilman muuta palauttaa tuotteet kunhan tuotteissa ei ole käytön merkkejä. Jos esimerkiksi vaunujen pyöriin tuli hiekkaa kun testasit niitä autoon, puhdistatko ystävällisesti pyörät.

Kun teet vaihdon tai palautuksesi siinä paikassa, josta olet paketin noutanut (Matkahuolto, Siwa, Valintatalo, Euromarket, K-kauppa, S-market, R-kioski, Posti, Smartpost-pakettiautomaatti), palautus on sinulle ilmainen. Muissa tapauksissa joudut valitettavasti maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut itse.

Tilauksesi mukana tulee aina lähete (lista tilaamistasi tuotteista) sekä vaihto- ja palautusohjeet. Toimi ohjeiden mukaan ja merkitse tarvittavat tiedot lähetteeseen. Liitä lähetteen kaikki sivut vaihdettavan tai palautettavan tuotteen mukaan. Muistathan, että vaihdettavien ja palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia eli alkuperäisessä myyntipakkauksessa ja hintalaput kiinnitettyinä.

Lähetä paketti osoitteeseen:

PostNord Logistik Oy
OzBabyn varasto
Ovakonkatu 1
20200 TURKU
 

Jos sinulla on kysyttävää verkkokaupan vaihtoon tai palautukseen liittyen, ota yhteys osoitteeseen info@ozbaby.fi. Jos tilaamassasi tuotteessa on virhe, tee reklamaatioilmoitus osoitteessa reklamaatiot@ozbaby.fi

Pikavaihto
 

Pikavaihdon avulla saat uuden tuotteen normaalia vaihtoa nopeammin. Näin varmistut siitä, että saat haluamasi tuotteen varmasti itsellesi ennen kuin tuote loppuu varastosta. Tee uusi tilaus siitä tuotteesta, johon haluat vaihtaa ja maksa tilaus normaalisti. Lähetämme tuotteen sinulle normaalien toimitusaikojen puitteissa ja saat uuden tuotteen nopeammin. Palauta väärä tuote meille erikseen ja me hyvitämme tuotteen hinnan sinulle. Huomioithan, että palautuksen käsittely saattaa kestää pidempään, kuin uuden tuotteen saapuminen.

Tilauksen peruminen

Asiakas voi halutessaan peruuttaa tilauksen ennen sen saapumista. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@ozbaby.fi. Ilmoitamme asiakkaillemme aina sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika on normaalia pidempi. OzBaby pidättää osaltaan oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

Noutamattomat paketit

Noutamattomista tilauksista perimme 19,90 euroa, joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen todellisia kustannuksia.

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen info@ozbaby.fi. Tuotteisiin liittyvissä reklamaatioissa ota yhteys osoitteeseen reklamaatiot@ozbaby.fi.

Palauttaminen Postin pakettiautomaattiin: