Reklamaatiot

 

Mikäli ostamasi tuote on viallinen, yritämme tehdä kaikkemme tuotteen virheen korjaamiseksi. Vastaamme reklamaatioihin arkisin 48 tunnin sisällä.

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen info@ozbaby.fi. Tuotteisiin liittyvissä reklamaatioissa ota yhteys osoitteeseen reklamaatiot@ozbaby.fi.


Reklamoidessasi tuotteesta, olethan ensin tehnyt seuraavat huoltotoimenpiteet:

Rattaat ja vaunut

  • puhdistus
  • rasvaus

Turvaistuimet

  • puhdistus (imurointi/puhallus)

 

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse: reklamaatiot(at)ozbaby.fi. Kopioi ja täytä alla olevat kohdat sähköpostiisi, jotta pääsemme aloittamaan asiasi käsittelyn mahdollisimman nopeasti.

Nimi:

Reklamoitavan tuotteen tiedot:

Kuva kuitista tai kopio tilausvahvistuksesta ja ostopäivä:

Selvitys viasta:

Liitä viestiisi lisäksi mahdolliset kuvat ja videot, jotka selventävät vikaa.

 

Otamme reklamaatioita vastaan myös myymälässämme, johon voit tulla näyttämään tuotteesi.

Otathan kuitenkin huomioon, että reklamaatiosi voi vaatia lisäselvitystä, tällöin asia ei ratkea heti myymälässä. Myymälässä on myös muutama lainatuote, joita tarvittaessa voimme lainata (rattaat ja turvaistuimet). Näitä tuotteita on rajallisesti.