Takuu

Kaikissa verkkokaupan tuotteissa on normaali valmistajan takuu. Monissa vaunuissa ja turvaistuimissa on 24 kk:n takuu. Tuotteiden takuuaika näkyy kunkin tuotteen tiedoissa. Takuuasioissa voit asioida kanssamme puhelimitse tai sähköpostiosoitteessa reklamaatiot@ozbaby.fi. Hoidamme takuukäsittelyt suomen kielellä.

Käsittelemme sekä takuu- että reklamaatioasiat nopeasti. Huomioimme perheenne tarpeet mahdollisimman hyvin. Takuuasioiden ja reklamaatioiden hoidossa pyrimme siihen, että esimerkiksi vaunut olisivat mahdollisimman vähän aikaa pois käytöstä. Vain hyvin harvoin asiakkaan tarvitsee lähettää rikkoutunutta tuotetta meille, vaan yritämme hoitaa asiat sähköpostitse valokuvien ja videoiden avulla.

Haluamme, että sinulle ja perheellesi koituu näissä tilanteissa mahdollisimman vähän haittaa.

Tässä muutama asiakkaan palaute:

Moikka, Iiiiiihanaaaaa!!! Jee jee ja kiitos kiitos kun selvitit ja jaksoit tän rumban!! Oot paras ja teidän kauppa on paras! Ostan aina teiltä :)

Onpa noppeeta toimintaa. Hieno juttu. Harmi kun en oo Facebookissa. .. olis napsahtanu sata tähtee.
Kiitos paljon hyvästä palvelusta - teillä on aina ilo asioida!

Pakko kehua yritystänne, en edes muita lastentarvike liikkeitä harkitse. Teillä on todella nopeat toimitukset, edulliset hinnat ja asiakaspalvelu sujuvaa. Viimeinen "niitti arkkuun" oli aivan loistavasti hoidettu reklamaatio. Jokaiselle tutulleni olen suositellut, jos vähänkään on esitetty kysymys "mistä kannattaisi tilata?". Teiltä, ehdottomasti.

Nyt täytyy kyllä kehua ihan uskomattoman hyvää asiakaspalvelua! Istun tässä suu auki tuosta teidän viestistä, voiko mikään tänä päivänä hoitua näin helposti!
Olin kuvitellut tämän menevän suurinpiirtein niin että tuo rikkinäinen sadesuoja pitää lähettää johonkin jossa todetaan että onhan se juu rikki ja sen jälkeen saan ehkä 50% hinnanhyvitystä pienen kädenväännön jälkeen

KIITOS todella hyvästä asiakaspalvelusta, kun palvelu on tätä tasoa teen ostokset jatkossakin teiltä kovin mielellään, ja suosittelen teitä kyllä muillekin!