Usein kysytyt kysymykset



1. Milloin saan tuotteen?

  • Ozbaby on oikeasti todella nopea toimittaja!
  • Jos tilaat varastotavaraa, saat sen 1-3 päivässä. Matkahuoltoon, Postiin ja Smartpostiin saat paketin 1-2 päivässä. Lähikauppoihin kuljetus vaatii yhden päivän enemmän.
  • Jos tuotetta ei ole heti varastossa, näet tilausta tehdessäsi tuotteen arvioidun saapumisajan.
  • Näet aina sen kuorman saapumisajan, josta on vapaata saldoa tilattavissa. Saapuvia kuormia voi olla useita, mutta sinulle näytetään vain se, josta voit tilata eli varata ennakkoon itsellesi.
  • Joskus käy niin, että asiakas ei huomaa että tilaa vasta saapumassa olevaa tavaraa.
  • Verkkokaupassa näkyvät toimitusajat ovat yleensä Ozbabyssä hyvin luotettavia. Laitamme aina pienen varoajan toimitusaikoihin ja siksi tuotteet tulevat usein jo ennen arvioitua saapumisaikaa. Toki joskus toimitusaikoihin tulee viivettä. Heti kun saamme niistä tiedon, päivitämme tiedot verkkokauppaan ja ilmoitamme viivästyksestä sähköpostilla jo tilanneille asiakkaille.



2. Onko kaikilla tuotteilla palautusoikeus?

  • Kyllä, kaikissa Ozbabyn tuotteissa on ilmainen 30 vrk:n palautusoikeus. Palautus on aina maksuton.
  • Muistathan että kun palautat, tuotteiden on oltava käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja pakattuna alkuperäiseen myyntipakkaukseen.
  • Toki voit aina rauhassa kokeilla tuotetta kotona. Voit testata kantoreppua, sovittaa istuinta autoon, sovittaan vaunuja hissiin jne. kunhan tuotteessa ei näy käytön jälkiä (kissankarvoja repussa, leivänmuruja turvaistuimessa, hiekkaa renkaissa).
  • Noutamattomista paketeista veloitamme 19,90 euroa, joten ethän tilaa jos et tarvitse tuotetta.



3. Miten toimin jos minulle tulee ongelmia tilaukseen liittyen?

Ole yhteydessä meihin missä tahansa ongelmatilanteessa. Jos et tiedä sopiiko turvaistuin autoonne, et saa tilausta läpi, et saa paketista seurantailmoitusta, et saa Klarna-laskua, tuote ei toimi kuten pitäisi tai muuta vastaavaa.

Laita viesti meille osoitteeseen info@ozbaby.fi.
Vastaamme yleensä saman päivän aikana, mutta jos kysyt myöhään iltapäivällä, saattaa olla että vastaamme vasta seuraavana päivänä. Usein seuraamme saapuvia viestejä myös viikonloppuisin. Meille voi myös soittaa numeroon 02-8800650  ma-pe klo 10-16.



4. Ostan useampia tuotteita ja mietin voinko pyytää teiltä hintatarjousta?

Ilman muuta!
Kerro mitä tuotteita olet hankkimassa ja me teemme tarjouksen, joka miellyttää sinua ja pääsemme kauppoihin :).
Laita viesti osoitteella info@ozbaby.fi tai soita 02-8800650 ma-pe klo 10-16.



5. Kerryttääkö verkko-ostos bonusta kun olen myymälän lempiasiakas?

Valitettavasti verkko-ostokset eivät kerrytä bonusta. Bonusta kertyy vain kun asioit myymälässä ja olet lempiasiakas. Bonukset kertyvät ajalla 1.1-30.6 ja 1.7-31.12 ja niitä voi käyttää seuraavan puolen vuoden ajan. Jos haluat tietää tämänhetkisen bonussaldosi, sinun pitää kysyä se myymälästä tai osoitteesta info@ozbaby.fi.



6. Voinko tilata nyt vaikka vauva syntyy vasta 5 kuukauden kuluttua?

  • Ozbabyssä on usein hyviä tarjouksia ja usein kannattaa tilata saman tien, jos löydät vauvalle ja perheellenne sopivan tuotteen edulliseen hintaan.
  • Joissakin räätälöidyissä tuotteissa voi olla jopa parin kuukauden toimitusaika. Siksi kannattaa olla ajoissa liikkeellä.
  • Joskus tulee toimitusviiveitä ja kannattaa siksikin tilata ajoissa. Ja vauvakin voi syntyä vähän etuajassa.
  • Jos vauvalle sattuisi jotain eikä teillä ole tarvetta tuotteille, tuotteet saa tietysti palauttaa Ozbabyyn ilman sen suurempia selvityksiä. Meille riittää kun ilmoitatte asiasta ja palautatte tuotteet! Teille ei synny tästä mitään kuluja.



7. Takuu

  • Kaikissa tuotteissamme on takuu. Takuun pituuden näet verkkokaupasta tai voit kysyä sitä meiltä osoitteessa info@ozbaby.fi.
  • Jos tuotteessa on vikaa, voit laittaa siitä viestin osoitteeseen reklamaatiot@ozbaby.fi. Laita mielellään myös kuva mukaan. Monesti kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kerro myös tilausnumerosi / liitä mukaan kuittikopio, jotta voimme varmistua että olet ostanut tuotteet Ozbabystä. Löydämme kyllä tilauksesi myös nimelläsi, jos olet tilannut verkkokaupasta.
  • Kun olemme vastaanottaneet ilmoituksesi, alamme hoitaa takuuasiaa maahantuojan kanssa. Jos tarvitsemme sinulta lisätietoja, olemme yhteydessä sinuun parin päivän sisällä siitä kun saimme viestisi.
  • Itse takuukorjaukset hoidamme niin että sinulle ja vauvallenne syntyy mahdollisimman vähän haittaa ja tuote on niin vähän aikaa pois käytöstä kuin mahdollista. Harvoin tuotteita edes tarvitsee lähettää Turkuun, vaan korjaukset saadaan usein hoidettua muuten. Jokainen tapaus on yksilöllinen ja siksi hoidamme ne yksilöllisesti olosuhteet huomioiden.



8. Onko tuotetta myös myymälässä?
 

  • Verkkokaupassa myytävien tuotteiden määrät näkyvät verkkokaupassa, mutta myös Viilarinkatu 1, Turku sijaitsevan myymälän saldot näkyvät verkkokaupassa.
  • Myymälässä olevia tuotteita ei voi ostaa verkkokaupasta, vaan ne pitää käydä ostamassa myymälästä.
  • Voit tilata verkkokaupan tuotteen myymälään valitsemalla toimitustavan ”Nouto myymälästä”. Tällöin tuote tulee myymälään tilausta seuraavana arkipäivänä ja saat ilmoituksen myymälästä kun tuote on noudettavissa.  Tilaamalla tuotteen myymälään voit sovittaa sitä rauhassa. Jos vielä valitset ”Maksu noudettaessa” varmistat että saat tuotteen, mutta tilaus ei sido sinua mihinkään.



9. Muuta kysyttävää?

Laita ihmeessä meille viestiä, jos joku asia verkkokaupassamme mietityttää. Me olemme täällä sitä varten että vastaamme kysymyksiisi.

 
Terveisin
Heidi ja Heli