Tilaaminen ja palauttaminen

Tällä sivulla tilaaminen ja palauttamine, sekä reklamaatiot.


Näin teet tilauksen

Tilaaminen OzBabysta on helppoa ja nopeaa. Kun löydät tuotteen, jonka haluat ostaa, klikkaat vain "Lisää koriin"-painiketta ja tuote siirtyy ostoskoriin. Ostoskorin sisältöineen näet sivun oikeassa ylälaidassa.

1. Ostoskori

Kun haluat tilata ostoskorissa olevat tuotteet, paina ”Ostoskoriin”-painiketta, jolloin siirryt ostoskoriin. Tarkista, että ostoskorin sisältö on oikeanlainen. Voit halutessasi muuttaa tuotteiden määriä tai poistaa tuotteita korista. Voit myös palata takaisin verkkokauppaan ja lisätä uusia tuotteita ostoskoriin.

2. Maksajan tiedot ja toimitusosoite

Ostoskorin alapuolelta löytyvät maksajan tiedot. Täytä lomake huolella (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti).

Voit valita eri toimitusosoitteen, kun tilaat tuotteita esimerkiksi lahjaksi. Eri toimitusosoitetta et voi kuitenkaan käyttää, mikäli haluat maksaa tilauksen laskulla tai osamaksulla.

3. Toimitusehdot ja toimitustavan valitseminen

Lue ja hyväksy toimitusehdot (lue lisää tästä). 
Tämän jälkeen voit valita toimitustavan. Toimitustavoista voit lukea lisää täällä (klikkaa tästä). 

4. Maksaminen

Seuraavaksi valitset maksutavan, joihin voit perehtyä tarkemmin täällä (klikkaa tästä). Valittuasi maksutavan, sivun alalaitaan ilmestyy ”Siirry maksamaan”-painike, jota painamalle pääset maksamaan tilauksesi.

Verkkokaupassamme on kaksi maksupalvelun tarjoajaa: Klarna ja Paytrail. Mikäli haluat noutaa tilauksesi myymälästä ja maksaa vasta noutaessasi, valitse Paytrail.



5. Tilausvahvistus

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Mukana on linkki, josta voit seurata tilauksen etenemistä.



Vaihto- ja palautusoikeus

 

Kaikilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Asiakaspalautukset käsittelemme 14 vuorokauden kuluessa niiden vastaanottamisesta.

 


Kun teet vaihdon tai palautuksesi siinä paikassa, josta olet paketin noutanut. Tällöin palautus on sinulle ilmainen. Muissa tapauksissa joudut valitettavasti maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut itse.

Tilauksesi mukana tulee aina lähete (lista tilaamistasi tuotteista) sekä vaihto- ja palautusohjeet. Toimi ohjeiden mukaan ja merkitse tarvittavat tiedot lähetteeseen. Liitä lähetteen kaikki sivut vaihdettavan tai palautettavan tuotteen mukaan. Muistathan, että vaihdettavien ja palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia eli alkuperäisessä myyntipakkauksessa ja hintalaput kiinnitettyinä.

Huomioithan, että mikäli tilauksen alkuperäinen tilaussumma on oikeuttanut ilmaisen toimituksen tai jonkin alennuksen, mutta mikäli tilauksen loppusumma jää palauksen jälkeen alle toimituskuluvapauden tai alennuksen oikeuttavan summan alle, lisätään tilaukseen toimituskulut ja/tai alennus poistetaan.
Kampanjaetuna saatu kaupanpäällinen tulee myös palauttaa, jos itse tuotekin palautetaan.


Lähetä paketti osoitteeseen:


OzBabyn varasto
Maskuntie 224
21250  MASKU

+palautuskoodi

Pyydämme palauttamaan tuotteet Matkahuollon asiakaspalautuksena (palatutuskoodi 9557815), Postin asiakaspalautuksena (palautuskoodi 632601) tai PostNordin paketin mukana olevan palautuskortin kanssa.

Jos sinulla on kysyttävää verkkokaupan vaihtoon tai palautukseen liittyen, ota yhteys osoitteeseen info@ozbaby.fi. Jos tilaamassasi tuotteessa on virhe, tee reklamaatioilmoitus osoitteessa reklamaatiot@ozbaby.fi


Pikavaihto 

Pikavaihdon avulla saat uuden tuotteen normaalia vaihtoa nopeammin. Näin varmistut siitä, että saat haluamasi tuotteen varmasti itsellesi ennen kuin tuote loppuu varastosta. Tee uusi tilaus siitä tuotteesta, johon haluat vaihtaa ja maksa tilaus sekä mahdolliset toimituskulut normaalisti. Lähetämme tuotteen sinulle normaalien toimitusaikojen puitteissa ja saat uuden tuotteen nopeammin. Palauta väärä tuote meille erikseen ja me hyvitämme tuotteen hinnan sinulle. Huomioithan, että palautuksen käsittely saattaa kestää pidempään, kuin uuden tuotteen saapuminen.


Tilauksen peruminen

Asiakas voi halutessaan peruuttaa tilauksen ennen sen lähettämistä. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@ozbaby.fi. Ilmoitamme asiakkaillemme aina sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika on normaalia pidempi. OzBaby pidättää osaltaan oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.
 

Noutamattomat paketit

Noutamattomista tilauksista perimme 19,90 euroa, joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen todellisia kustannuksia.


Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen info@ozbaby.fi. Tuotteisiin liittyvissä reklamaatioissa ota yhteys osoitteeseen reklamaatiot@ozbaby.fi.